Довідка щодо роботи із зверненнями громадян за 2 квартал 2019 року.

Звідки надійшли звернення Кількість звернень 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 Кількість громадян, що звернулися
Від громадян поштою 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Від громадян на особистому прийомі 9 0 0 0 0 0 9 0 9 0 0 0 0 0 0 0 9
Через уповноважену особу 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Через органи влади 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
- з них від КМУ 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Через засоби масової інформації 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Від громадян поштою 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Від інших органів, установ організацій 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Разом: 9 0 0 0 0 0 9 0 9 0 0 0 0 0 0 0 9

1. Колективних; 2. Повторних; 3. Від героїв, інвалідів ВВВ; 4. Від ветеранів війни та праці, багатодітних сімей та інших громадян, які потребують соціального захисту та підтримки; 5. Пропозиції; 6. Заяви, клопотання; 7. Скарги; 8. Вирішено позитивно; 9. Відмовлено у задоволенні; 10. Дано роз'яснення; 11. Звернення, що повернуто авторові відповідно до статей 5 і 7 Закону України "Про звернення громадян"; 12. Звернення, що пересилається за належністю відповідно до статті 7 Закону України "Про звернення громадян"; 13. Звернення, що не підлягає розгляду відповідно до статей 8 і 17 Закону України "Про звернення громадян»; 14. Розглянуто, надано відповідь з порушенням термінів; 15. У стадії розгляду.